środa, 18 lutego 2015

Zalterowana puszka na kawę

Postanowiłam trochę ożywić kuchnię, dlatego w swoje ręce wzięłam starą, nudną puszkę do kawy, tekturkowy napis kawa, papier, koronki, ziarna kawy i trochę mediów. Oto efekt końcowy:


Praca nie mogła być przebogata, ponieważ wnętrze kuchni jest raczej surowe.

Puszkę obkleiłam papierem Weekend-Friday Dinner z UHK Gallery (wykorzystałam obie strony). Najwięcej trudności sprawiło przyklejenie ziarenek kawy (szczególnie tych błyszczących).


Napis potraktowałam farbkami akrylowymi zmieszanymi ze złotym lakierem do paznokci oraz mikrokulkami szklanymi. Po wyschnięciu farbki maznęłam gdzieniegdzie złotym lakierem nadając refleksy. Całość polakierowałam przezroczystym lakierem.


Miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)