piątek, 11 grudnia 2015

Bombka z domkiem, więcej świeczników oraz candy w essy-floresy

Witam,
Dziś wątek trochę długi, ale nadrabiam zaległości. Oto moja pierwsza bombka z domkiem, jaką wykonałam.














Wykorzystane materiały:
-akrylowa bombka 8cm
-bombka styropianowa 8 cm
-domek do składania
-gesso białe z 13 Arts
-pasta śniegowa z Deco collecton
-oszronione owoce głogu białe oraz żółto-czerwone z Rapakivi
-gałązki, mech, szyszki, brokat iskrzący, wstążki do ozdoby

Bombkę skryłam w środku exploding boxa:








Wykorzystane materiały:
-papier Śnieżne dni 03 i 02 z I Kropki
-dzwonek z I Kropki
-owoce głogu te i te z Rapakivi
-szyszki do ozdoby
-gałązka ostrokrzewu z UHK Gallery
-digi Grafiki od Ephemera's Vintage Garden
-tusz Vintage Photo Distress Ink
-złota farbka akrylowa-brokatowa

Ostatnio prezentowałam też świeczniki na bożonarodzeniowy stół. Musiałam wykonać ich jeszcze kolejne 13 (na zdjęciu niestety jest ich już tylko 8), na specjalne zamówienie.



Wykorzystane materiały:
-papier Śnieżne dni 02 z I Kropki
-owoce głogu oszronione czerwone i czerwono-zółte z Rapakivi
-liski wycięte dziurkaczem
-brązowe kulki z Rapakivi
-pasta śniegowa
-szyszki i sznurek dla ozdoby

Przyszło też moje zamówienie z essy-floresy...





...oraz przecudny zestaw przydasiów, które wygrałam w ramach mikołajkowego candy w essach-floresach. Wszystko na pewno się przyda, Tym bardziej, że ostatnio chciałam kupić czerwone owoce głogu, ale niestety nie było w sklepie :( Tekturki są wspaniałe, naklejki przecudne, kwiatuszki, ozdoby i wstążka - nie można się napatrzeć. Jeszcze raz dziękuję Mikołaju!!! :)

1 komentarz:

  1. oooo cudowne prace :) szczególnie bombka :)
    a przydasie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)