poniedziałek, 2 marca 2015

Primowy tag

Witam, dziś trochę ponadrabiam zaległości. Przeglądałam ostatnio wszystkie papierki jakie posiadam i natknęłam się na bloczek z Primy. Znajdował się tam ten oto papier:


Jest na nim tak dużo elementów, że zawsze zastanawiałam się jak mogę go wykorzystać. I wreszcie zdecydowałam się go wykorzystać. Ponieważ posiadam dwa arkusze tego papieru to wykorzystałam obie jego strony: jasnoróżową jako bazę na które naklejałam elementy. Oprócz tego tło postemplowałam stemplami również z Primy:

oraz


A oto efekt mojej pracy:


Ponieważ miałam problem z wykorzystaniem papieru, pracę opatrzyłam cytatem "Kiedy myślisz, że nic nie da się zrobić, musisz pomyśleć jeszcze raz". I tak też zrobiłam :)

1 komentarz:

  1. dobrze, że w końcu zdecydowałaś się go wykorzystać, bo świetna praca Ci wyszła :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)