czwartek, 19 marca 2015

Wielkanocny tag w nietypowych kolorach

Bardzo przypadła mi do gustu zabawa kolorystyczna na blogu Kartkowe ABC. Dlatego też szybko wykonałam tag z moimi ulubionymi tekturkami w roli głównej: pisanką i napisem z I Kropki. Daaaawno nie bawiłam się farbkami akrylowymi. Uznałam, że teraz jest najwyższy czas. Jajko wycieniowałam od intensywnie fioletowego na brzegach, przez pomarańczowy do żółtego w środku. Gdzieniegdzie dodałam kremowe kryształki. Efekt końcowy kryształków bardzo przypominał mi kropelki rosy. Mini żonkile wykonałam własnoręcznie. Potuszowałam, poszczypałam, środek wycięłam dziurkaczem o kształcie mini kwiatka i postrzępiłam nożyczkami wykonującymi wzorki. Do pracy dodałam piórka w pomarańczowym i fioletowym kolorze. Jako tła użyłam dwóch papierów ze Altair Art: Falling Stars oraz Night & Day Lava/Stars. Całość zawiesiłam na wstążce i sznurku ze Scrapakivi.


Aparatu niestety nie mam świetnego, dlatego ten fioletowy na pisance wygląda ciut inaczej niż w rzeczywistości.




Może na zbliżeniu lepiej widać, że to fioletowy?



Pracę zgłaszam na wyzwania:
-F jak fioletowy (Kartkowe ABC)

-Wielkanoc z tagiem (Altair Art)


3 komentarze:

  1. Piękny tag :) Podoba mi się mocna, energetyczna kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję też za udział w wyzwaniu Fioletowym Kartkowego ABC :)

      Usuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)