środa, 12 lutego 2014

Karnawał w Wenecji

Witam wszystkich. Chciałam dziś zaprezentować coś czym aktualnie się zajmuję. Mamy karnawał, czas zabawy, dlatego i mi udzielił się klimat szampańskiego świętowania. Dzisiaj króciutko, chciałam zaprezentować część mojego projektu. Jest nim pudełko na biżuterię w stylu karnawału w Wenecji. Przecież prawdziwe damy trzymają swoje precjoza w bogato zdobionych szkatułach! W moim projekcie przeważa kolor czarny, złoty, granatowy, czerwony, fioletowy. Nawet niebieskie i szare odcienie cekinów nabrały ciepłych odcieni. Na razie przygotowałam 2/3 swojej pracy: wachlarz oraz maskę. Elementy te będą zdobiły wieko pudełka. Oto efekt mojej dotychczasowej pracy:

Hello everyone. I would like to present you what i'm currenlty doing. We are in carnival time, the time of parties, and I am also in champagne celebration mood. Today only a short note, I want to present the part of my project. It will be a box for jewellery in the style of the Venice Carnival. Because the true ladies keep their precious things in sumptuous caskets! In my project black, golden, navy blue, red, violet colour plays the main role. Even blue and grey sequins aquired warm tones. For now I have 2/3 of my work done: the fan and mask. Those elements will decorate the cover of the box. Te picture shows the effects of the hitherto work:


Niedługo kolejna odsłona wątku karnawałowego w której zaprezentuję w całości ukończoną pracę.

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)