poniedziałek, 3 marca 2014

II Gdyńskie Spotkanie Scrapomaniaków - 16.02.2014r.

Przepraszam za spore opóźnienie, znów ten brak czasu. 16.02.2014r. w Ośrodku Kubos na ul. Świętojańskiej 79/3 odbyło się II Gdyńskie Spotkanie Scrapomaniaków, w którym oczywiście i ja wzięłam udział. W skrócie: miła atmosfera, mnóstwo dobrej zabawy, tworzenia przy wspólnym stoliczku. Do tego wymiana walentynkowa, konkursy. Oj działo się, działo. Cieszę się, że tam byłam, ponieważ można było podpatrzeć jak ciekawie wykonać prace, nauczyć się czegoś nowego, zawrzeć nowe znajomości :) W dodatku były pokazy oraz warsztaty. Ja wzięłam udział w warsztacie I-Kropki na romantyczny identyfikator. Podsumowując: był to bardzo udany i owocny w pracę dzień. Na pewno zjawię się na kolejnych tego typu spotkaniach :)

I'm sorry this post appears so late, again lack of tie. 16.02.2014 I took part in 2nd Scrapmaniacs Meeting in Gdynia, in Osrodek Kubos on 79/3 Swietojanska Street. Briefly: great atmosphere, a lot of fun, craft work. Also Valentine's Card exchange, competitions. I'm really glad I was there, because I could learn something new, watch how to make crafts in interesting way, meet new people :) What's more, there were also shows and workshops. Itook part in I-Kropka's workshop and I made a romantic signboard with my name. To Conclude: it was extremely successful and productive day. For sure I'll go on next meetings :)

Tutaj podaję link do wydarzenia, gdzie znajdują się m.in. zdjęcia ze spotkania: II Gdyńskie Spotkanie Scrapomaniaków

Here is the link to the event where you can also find pictures from meeting: 2nd Scrapmaniacs Meeting in Gdynia

A oto co stworzyłam na spotkaniu:
And here what I made on a meeting:

1. Propozycja taga wiosenno-wielkanocnego. / Spring-Easter Tag.
Użyte materiały/Materials used:
-papier Tylko mnie kochaj 05Tylko mnie kochaj 06 z LemonCraft, Fairy Floss 2/9 z Rapakivi
-resztę elementów wykonałam z dostępnych na miejscu materiałów i zasobów własnych :)/ rest of the elements that I used was mine or were available on place.




2. Propozycja kartki mocno urbanistycznej. / Card in urban style.
Użyte materiały (przepraszam, ale niestety nie wszystkie pamiętam skąd pochodziły) / Materials used (i'm terribly sorry, but I don't remember from where some materials were
- papier Cobblestone i Papier z kolekcji retro chillout (pierwszy z lewej) z GOscrap, Tylko mnie kochaj 05 z LemonCraft, Hectic Eclectic 4 i Just a note 4/6 z Rapakivi, Illumination JoyIllumination-AcceptanceIllumination - Elements 6x12 z 7 Dots Studio, Rozalia w Ogrodzie 04 z Studio 75
-Tag z i Kropki
-ramkę oraz resztę elementów wykonałam z dostępnych na miejscu elementów / The frame and the rest of the materials I used where available on place.







3. A oto praca, którą stworzyłam podczas warsztatów I Kropki: / And this is the signboard with name I made on I Kropka's workshop:
Użyte materiały / Materials used:
Te elementy pochodzą oczywiście z I Kropki /  Elements of course from I Kropka.
- motyl, drobne listki oraz kwiaty wykonane zostały z masy plastycznej Clay (Martha Stewart Crafts)  Zestaw Clay Kwiaty / butterfly, tiny leaves and flowers were made with Clay (Martha Stewart Crafts) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)