czwartek, 27 marca 2014

Kartka urodzinowa

Zrobiłam tą karteczkę z myślą o wyzwaniu nr 34 - Bez kwiatów ale z czerwienią na blogu Galerii Rae.



Kartka jest już wypisana i w drodze do solenizantki. Mała książeczka, która znajduje się w środku posłużyła dodatkowo za wielką księgę życzeń :D




 A oto co użyłam w swojej pracy:
-papiery: Wiek pary - Wiktoriańska moda z Galerii Rae, Sunrise Sunset - Corona z Prima, Sklepy Cynamonowe - Tripple Truffle z UHK Gallery, chorągiewki wycięłam z: Sunshine love 02Sunshine love 07 i 08 z Studio 75, Illumination - JoyIllumination - Diversity z 7 Dots Studio różowa kartka z bloku przycięta nożyczkami wzorzystymi imitującymi wzór zamka błyskawicznego.
-tekturka: Babeczka (gratis do zamówienia od I Kropki), którą pomalowałam akrylowymi farbkami, a krem posypałam pastelowo-różowym brokatem. Na górze umieściłam owoc głogu, który imituje wisienkę.
-zamek znaleziony wśród domowych akcesoriów. Kotek przyczepiony na agrafkę zakupiony w pasmanterii.

Mam nadzieję, że się spodoba :)

2 komentarze:

  1. ale fikuśna ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :D świetny pomysł z tym zamkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)