czwartek, 27 marca 2014

Zielono mi...

Zakochałam się w zielonym kolorze! I to nie pierwsza wielkanocna karteczka, którą wykonam w tych barwach!





W swojej pracy użyłam:
- papiery: Przyszła Wiosna - W żonkili bukietach z Galerii Rae, Ale plama! - Plask! z Galerii Rae, Hot&Cold 3 z Rapakivi, PasteLove 08 z I Kropki, Sunrise sunset (papier w koronkę) z Prima,
-Serwetka papierowa z Rapakivi,
-tekturki z I Kropki: Napis Allelujagałązki które przemalowałam na bazie farbkami akrylowymi, Pisankę z konwaliami również pomalowałam i posypałam mikrokulkami szklanymi z Rapakivi,
-sznurek lniany z Rapakivi,
-piórka, wstążki, motylek znalezione w domu,
-żonkila wykonałam własnoręcznie z bibuły.

Karteczkę posyłam na Wyzwanie z gościem #27 na blogu Rapakivi.





2 komentarze:

  1. ale fajna karteczka ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)