niedziela, 16 marca 2014

Śpiewa skowronek nad nami, drzewa strzeliły pąkami...

Witam,
dziś przedstawiam kartkę na wyzwanie Rapakivi: Wiosenne Bingo oraz na #13 wyzwanie u SZMEKa



Do wykonania karteczki wybrałam następujące elementy: wiosenne kwiaty, gałązki, ptaszka. Chcąc nie chcąc zawieruszyły się również pastelowe kolorki :)





Dodaję jeszcze zdjęcia zrobione w środku dnia (wyszło wtedy słoneczko). Ale niestety coś za coś i na tych z kolei pojawiają się cienie.






W swojej pracy wykorzystałam:
-kartkę z bloku w kolorze pistacjowym,
-papiery: Fair Floss 2/9Fairy Floss 3/9 z Rapakivi, Tylko mnie kochaj - 06 z LemonCraft, (płotek zaprojektowałam i wycięłam sama z papieru Hot&Cold3 również ze sklepu Rapakivi),
-koronkę znalazłam w domu,
-kwiatki: żonkile oraz fioletowe zawilce wykonałam samodzielnie z krepiny, Kwiaty Wiśni różoweKwiaty wiśni pomarańczoweZawilce czerwone z brokatem z Rapakivi,
-Zawijas z I Kropki, który pomalowałam na zielono farbkami akrylowymi i posypałam delikatnie mikrokulkami szklanymi z Rapakivi,
-listki drobne oraz liście żonkili wycięłam sama z materiałowych płatków w kolorze żywej zieleni,
-gałązkę wycięłam z dawno temu zakupionego kawałka kory brzozy i przemalowałam na brązowo,
-ptaszek pochodzi z Galerii Rae .


Mam nadzieję, że karteczka się podoba :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

4 komentarze:

  1. prześliczna i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wiosenna inspiracja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i bardzo wiosenna :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka i taka wiosenna :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)