niedziela, 13 kwietnia 2014

III Trójmiejskie Spotkanie Scrapomaniaków, Sopot 12.04.2014

Właśnie wróciłam, zmęczona, chora, ale szczęśliwa. Jak zwykle kiedy odbywają się spotkania scrapomaniaków. Tym razem przyszedł czas na sopocką Bibliotekę Publiczną. Budynek przecudny, klimat niesamowity kiedy tworzy się pomiędzy książkami. Spotkanie przebiegało pod hasłem karteczki wielkanocnej. Nasze karteczki powstawały z materiałów ogólnodostępnych, które przygotowali dla nas sponsorzy. Ja stworzyłam 2 karteczki, z czego jedna poszła na wymiankę.






Wykorzystane materiały:
-papiery: zielony papier z Rapakivi, CraftLove 02 z Studio 75, kurczaki z I Kropki
-tekturka Apple-Tree blossom ze Scrapińca
-listki wycięte dziurkaczem
-piórka brązowe i białe, ramka biała, tusz niebieski i zielony, 3 kwiaty papierowe (dostępne na miejscu)
-kwiaty: różyczki kremowe (dostępne na spotkaniu), różyczka pomarańczowa, różyczki pomarańczowe z Rapakivi oraz kwiat słonecznika znaleziony w domu
-kryształki z Rapakivi
-kostki dystansowe 3mm z Rapakivi
-perełki w płynie
-wstążka pomarańczowa w kropki

Dopisało mi też szczęście! W loterii wygrałam stempelki od Scrap Pasja i tekturki ze Scrapińca. Stempelki na pewno pójdą jeszcze dziś w ruch (ufff... jak to dobrze że nie skończyłam jeszcze ślubnej karteczki, bo pasują jak ulał!). Dziękuję pięknie!



Dziękuję jeszcze raz za miło spędzony czas (pomimo mojego okropnego choróbska!). Wielkie gratulacje dla Karmeleiro, która po raz kolejny zorganizowała wspaniałe spotkanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)