niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanoc razy 3

W czwartkowe popołudnie usiadłam i stworzyłam te 3 kartki wielkanocne :)

Kartka numer 1:




Wykorzystane materiały:
-papiery: Usłane Różami z Galerii Papieru
-tekturka Jezus z barankiem z I Kropki
-kwiatki i listki wycięte dziurkaczem
-kryształki 6mm z Rapakivi
-półperełki 6mm z Rapakivi
-zielony sizal
-koronka
-perełki w płynie

Kartka numer 2:




Wykorzystane materiały:
-papiery: Usłane Różami z Galerii Papieru, karteczka kurczaczek z I Kropki, różyczki Tylko mnie kochaj 06 z Lemon Craft
-ramka z I Kropki
-kwiaty: Duże róże pąki łososiowe (wykorzystałam również łodyżki, które zakręciłam), Drobne różyczki łososiowe, Różyczki cieniowane kremowo-różowe z Rapakivi
-półperełki 3mm białe z Rapakivi
-błękitna wstążka
-perełki w płynie kremowe

Kartka numer 3 (moja pierwsza kartka schodkowa):






Wykorzystane materiały:
-papiery: Ale plama! - Plask! z Galerii Rae, karteczka z Jezusem z I Kropki, Herbata z malinami - Serwetka z UHK Gallery
-tekturki: jajko, gałązki z I Kropki
-kwiatki i listki wycięte dziurkaczem
-mikrokulki szklane z Rapakivi
-serwetki papierowe 10cm z Rapakivi
-kryształki 6mm z Rapakivi
-żonkil zakupiony dawno temu, zając z pianki gumowej, kokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)