sobota, 19 kwietnia 2014

Jeszcze świątecznie

Witam w iście wiosennym nastroju. Dziś króciutko, zaprezentuję dwie karteczki wielkanocne, trochę inne niż te które poprzednio tworzyłam, ale są to moje ulubione karteczki :)


W pracy wykorzystałam:
-papiery: Przyszła wiosna - W żonkili bukietach z Galerii Rae i Craftlove 02 z Studio 75
-jajka i napis z I Kropki, które dodatkowo wytuszowałam staro-złotym tuszem
-sznurek z Rapakivi
-piórka białe, koronka i guzik znalezione w domu

Karteczkę chciałam zgłosić na wyzwanie Sztukateria #8 na blogu TricksArt



W pracy wykorzystałam:
-papiery: PasteLove 05, PasteLove 07 z I Kropki, Tagi Przyszła Wiosna Z Galerii Rae, Wielkanoc 2 Z Galerii Papieru, Ale Plama! - Białe ślady z Galerii Rae oraz Hot&Cold - pasek kwiaty z UHK Gallery
-kostki dystansowe 3mm z Rapakivi



Życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy!

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)