niedziela, 6 kwietnia 2014

Wielkanocna zawieszka

Witam, wielkanoc tuż, tuż. Korzystając z chwili wolnego czasu (a ostatnio mam go naprawdę mało) wykonałam wielkanocnego taga. Najwięcej trudności i pracy zajął mi płotek i namalowanie kwiatków jabłoni w okienku. Musiałam malować mikro kropki :D

A tak się prezentuje:





Materiały użyte w pracy:
-papiery: W żonkili bukietachBiałe ślady z Galerii Rae
-tag z Rapakivi
-serwetka z Rapakivi
-kora brzozy
-pomarańczowy i zielony sizal
-wstążka w kropki z pasmanterii
-brązowe piórka
-przepiórcze jajko
-listki, kwiatki i kurczak z gumy kreatywnej
-kwiatki motylki Craft Fun
-mini listki wycięte dziurkaczem
-zielona cienka wstążka i ręcznie robiona kokardka w tym samym kolorze, czerwona cienka wstążka
-gaza
-pistacjowy tusz, którym potraktowałam brzegi
-farby akrylowe

Zawieszki już nie mam :D

Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)