poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Shabby Chic

W ostatni weekend działo się u nas w domu wiele niedobrego. Dowiedzieliśmy się o pogrzebie znajomej (kilka postów temu robiłam dla niej pamiątkę chrztu oraz kartkę na urodziny). Poza tym tata trafił do szpitala. Nie spodziewałam się tak wielkiej życzliwości i pomocy ze strony sąsiadów. Bez chwili zastanowienia zawieźli mnie do szpitala za karetką. I to właśnie dla nich przygotowałam tę karteczkę. Chciałam, aby była wyjątkowa i bardzo dopracowana. Od dawna chodziło mi po głowie shabby. Stąd właśnie utrzymałam ją w tym stylu. W roli głównej umieściłam przecudną ramkę z I Kropki, którą pomalowałam szarą i białą farbą. No i obowiązkowo bukiet kwiatów z palety wyzwania shabby na blogu sklep-ewa, gdzie zgłaszam swoją pracę.

Ponadto zgłaszam ją również na wyzwanie "Shabby Chic" na blogu Szuflada



Zbliżenie na koronki: beżową i błyszczącą białą:




Wykorzystane materiały:
-papiery: Usłane Różami z Galerii Papieru, Sklepy Cynamonowe z UHK Gallery, Tylko mnie kochaj z Lemon Craft
-ramka PasteLove z I Kropki
-kwiaty: delikatne róże kremowe, róże średnie różowe, niebieskie, różowe, fioletowe drobne różyczki, róża pełna kremowa, goździk kremowy, chryzantema różowa z Rapakivi
-perełki w długopisie




Pozdrawiam i dziękuję za komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Wow, dech zapiera, przepiękna, super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, na pewno sąsiadom się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byli zaskoczeni i spodobała się :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu GP Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)